czwartek, 9 lutego 2017

Bukiet wiosny

Dzień dobry! 

Za oknem wciąż szara i mroźna zima, ale w duszy już kwitną piękne wiosenne łąki! Wyczekuję, aż nadejdzie pora pierwszych kwiatów - przebijśniegów, krokusów, tulipanów, żonkili... 

Wiecie, jak byłam nastolatką marzyłam o zawodzie projektanta ogrodów, mieszkałam z rodzicami w domku jednorodzinnym i mieliśmy bardzo dużą działkę. Zawsze od wczesnej wiosny do późnej jesieni siedziałam i grzebałam w swoim ogródku, gdzie próbowałam stworzyć wiecznie kwitnący sad - żeby wszystko kwitło po kolei od marca do listopada. No, projektantką nie zostałam, ale miłości do roślin nie straciłam. Teraz mieszkam w bloku, ale mam balkon, który w tym roku planuję zaaranżować tak, aby przypominał zaczarowany ogród :) 
Mam też swoją pracownię, gdzie cały czas tworzę quillingowe kwiaty, które cieszą oko zarówno latem, jak i zimą. I to lubię, powiem Wam!

Posadziałam więc tulipany i krokusy:


Pięknie zakwitły!


Kto wiosną się urodził, ten dostanie taką kartkę na urodziny :)

A jakie Wasze ulubione kwiaty?



Pozdrawiam
***
Instrukcję na te śliczne tulipany znajdziecie w broszurce, która jest dołączona do zestawu Cztery Pory Roku.

Użyłam: 

             



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz